Esraa54 hiç bir zararı yok içindeki mineraller hem anneye hem bebege iyi gelir hazmı kolaylaştırır anneyi rahatlatır. Bebeğin kemik gelişiminj destekler.ben de hergun 1 tane içiyorum Kızılay Marka maden suyunun yeni serisi var Erzincan diye yoğun magnezyumlu krampları da azaltıyor magnezyum onu tercih ediyorum ben