Erken süt gelince sonradan gelmiyor mu acaba gibi soru işaretleri olmasın kafanızda hanımlar,ben iki doğumumda da hiç öyle birşey yaşamadım,doğum sonrası gayet güzel geldi sütüm☺bunda da süt gelme olayı yaşamadım henüz,18+3teyim,içim rahat,hayırlısı bakalım😊