Mom080 Kameryaser ben uyku hapsiz asla uyuyamıyorum hamile olduğumu kan testiyle netleştirmek için gittiğim acildeki doktor kesti 24 haftalık oldum asla hiçbir doktor izin vermiyor geceleri uyuyamıyorum 🙄 pasiflora içebilirsin demişti doktorum ama o da hiç ise yaramıyor içmiyorum
Happyjunior Kameryaser canım işe yarar mi bilmiyorum ama prilam var ya bulantı hapı beni güzel uyutuyor en azından güvenli bi şey bi denesen mi
Kameryaser Mom080 malesef şuam ben o durumdayım iki gün önce 48 saat uyumadım yine psikiuatri doktorum melatonin ve remeron önerdi.uykusuzluğunda zararı var dedi.bu arada 27 hafta oldum
-mercimek- Hamileliğimin başından beri her gün toplamda 1-2 saat uykuyla yaşıyorum zombi gibi dolanıyorum maalesef bazılarında böyle oluyormuş biz de onlardanız☹️Passiflora yazdı doktor zerre etkilemedi
Kameryaser -mercimek- çok kötü bir.iki saat olsa yeter evde okula giden oğlum var üstüne çalışan biriyim