Aksaray Devlet Hastanesi bebeğim 36 haftalık öldüğünü öğrendim fakat beni eve geri gönderdiler sonra gel bebeği alalım denildi normalde Ankara’da özl hastaneye gidiyorum izne geldim eşim o anki korkuyla oraya gitti üstelik çok kötü muamele gördüm ordan direk çıktım özel bı hastanede muane oldum bebeğimi hemen aldılar zehirlenme tehlikesi yüzünden doktor seçimi çok önemli😔