Annemsi evet benim de öyleydi hamilelikten öncesinde ben genel cerraha gittim. Bunun ufak hemoroid başlangıcı olduğunu, fakat tam hemoroid diyemeyeceğini; bunun egzama gibi bir şey olduğunu söylemişti canım. Hatta şuan 31 haftalık hamileyim, zaman zaman aynı şekilde şişiyor asla ağrısı acısı yok, şişlikleri hissediyorum görüyorum ama dışkılamaya engel olmuyor. Bölgeyi nemli bırakmaman iyice kurulaman yeterli, at kestanesi kremi sürebilirsin. Doktorum önermişti. Sen de danışıp kullanabilirsin.. Geçmiş olsun ☺️