denizmanzarasi Kızlar,ben normalde ağır spor yapıyordum ama bebek düşünmeye başladıktan sonra yürüyüş ve hafif egzersizler yapmaya başladım ama biraz tedirginim sizce bi zararı olur mu hamile kalmayı zorlaştırır mı?
sehrengiz_8 denizmanzarasi yürüyüş ve egzersizlerin zararı olmaz hatta hipofiz bezinin çalışmasını etkilediği için yumurta üretiminde etkili Bile olur