Merhaba arkadaşlar.21 haftalık gebeyim.Bugün detaylı ultrason yaptırdım herşey normal iyi çıktı çok şükür.Ama göbek kordonu bebeğimin boynuna bir tur dolanmış dedi doktor.Bu durumu yaşayan var mı kendiliğinden düzeldi mi tedavisi fln yokmuş kendi kendine geçebilir hareketlerini takip edelim dedi doktor.Bu durumu yaşayan varsa lütfen cvp verebilir mi 🙏