Kizlar hic bir sorun yokken 12 haftadan büyük bebegimin kalbi durdu. Hic bir sorun yoktu gebeligimde rutin kontrolde tesadufen ògrendim. .Ve ilac vererek dogurtturup kürtaj yaptilar. 3. Gebeligimdi 3 de düsük oldu tamam hastaliklarim var lupus hastasiyim ve pihtilasma bozuklugum var ama kan sulandiricilarin bile kontrolleri saglaniyordu. Dozaj yeterli pihtilasma olup kalbi durmasi imkansiz dedi doktor. Tamamen tahlihsizlik olmus dedi. Lütfen dua edermisiniz benimde saglikli bebegim olsun nolursunuz cok üzüntülüyüm aglamaktan harab oldum saglikli bebegimin kalbi durdu😭