Talyaninannesi M-Esraa Hayır mhrs.gov.tr dan alıyorum. Talep de açıyorum ama asla sıra gelmiyor. 2 li test için 15 gün öncesinde bakmaya başlamıştım. 17. Haftadayım şimdi detaylı için almaya çalışıyorum. Bakalım başarabilecek miyim?
Minnakkkk AkdenizBeyza ilk önce devlet hastanesinde kadın Doğuma gidiyorsunuz o perinatoloji için alan acıyor sonra randevu alabiliyorsunuz yoksa direk randevu alamazsınız aklınızda olsun
Yenibirannee Kendi doktoru yapan var mi peki doktorunuz cihazı renkli gosteriyorsa kendisimi yapti? Benim doktorum normal kontrole gel dedi 20. Haftamda gidicem ikili testimide kendisi yapmisti cihazi renkli gosteriyor kendisi mi yapar acaba merak ediyorum
Blablabla Yenibirannee bizimkinin renkli gösteriyor. Organları görüyorum ama damarlarını vs göremiyorum deyip başka bir radyoloji merkezi önerdi. Cihaz tek başına yeterli değil sanırım.
aylul0 Morvy evet memnun kaldım her şeyine bakıp gösteriyor zaten. Başka yerden geliyor Ebru hanım diye biri, 4 tane fotoğraf ve rapor verdi.
Lylaalp M-Esraa ben Pendik de doktor halil Mesut yaptırdım 380 TL çok memnun kaldım en ince ayrıntısına kadar ilgilendi inceledi CD verdi herşeyi anlattı ne sorduysam hiç sıkılmadan cvpladı 45 dk fazla sürdü dönmedi diye ikram da bulundu gezimde bizimki dönmedi