kizlar 22 haftaligim bugun karnimin ust kisminda kaburgalara dogru spor yapmiscasina tutulmus gibi agri var daha cok hareket ederken oluyor acaba ndn olur bu arada cok hareketsizim doktorum yuruyuslere baslamazsam agrilarimin baslayacagini solemisti bahsettigi agrilar bnlarmi acaba yasayaniniz varmi?