Mutluuyuvaa https://imgyukle.com/i/NfatoS İyi akşamlar hanımlar karın ağrısından doktora gittimde sancı varmı sizce ben hiç anlamıyorum doktorumda şu an çok yoğun size sorayım dedim
aydinaleyna61 Mutluuyuvaa benim bildiğim kadarıyla yok doktorun daha iyi yorumlar tabi ki geçmiş olsun bu arada
Aysenur61 Mutluuyuvaa benım gordugun kadarıylada yok 40 üstü sancımoluyor sennkı en altt sevıyede canım tabi genede doktor baksa daha iyi