Deletedmom_5 Bugün hava çok soğuktu çok rüzgar vardı üşüdüm tetanos aşısı oldum kontrolüm vardı çıkmak zorunda kaldım ama üşütmüşüm boğazım ağrıyor ne yapsam düzelir? Nane limon içmek istedim ama nane kasılma yapar dediler korktum 23 haftalığım
mlkkk Deletedmom_5 canım nane limon ıhlamur,bir bardaktan fazla olmayacak zencefil çayı,ballı sıcak süt içebilirsin kasılma yapmaz ben kovid geçiriyorum 23haftalığım hepsini de içiyorum doktorum zaten nane limon ıhlamura yasak koymamıştı
Nur_tanem Ada çayı ile gargara yapabilirsin ağrıyı alır mikrop varsa da öldürür csnim sirke ile de gargara iyi geliyor 🤗