ilaydaaa25 Kızlar ben 10+4 haftalık hamileyim bu akşam tuvalette kahverengi az miktarda akıntı geldi bı daha gelirse yarın doktora gidicem hemen sizlerde olan oldumu acaba bu şekilde akıntı bu haftalarda çok strese girdim 🥺
Esrelf ilaydaaa25 kahverengi akıntı endişe edilecek birşey değil ama doktorun ultrasonda bakması lazım kese etrafında kanama var mı diye. Kahverengi başlayıp kırmızı renge dönebiliyor. Öyle oluncada progestan başlanıyor. Rh uyuşmazlığınız varsa iğnenizi yaptırın.
AsiNebi ilaydaaa25 bendede gelmişti o haftalarda doktorum ilişikiye yasagi koymuştu o yuzden akinti olmuştu
Busebse Doktor progestan verebilir progestan vajinal olarak fitil ve Rahim duvarını kalinlastirir düşük riskini önler diye bıliyorum kahverengi lekelenme de doktor veriyor ihmal etmeyin yarın gidin korkmayın Ama
ilaydaaa25 AsiNebi bir kere geldi oda iki damla biraz önce tekrar tuvalete çıktım bu sefer gelmedi ağrım sancimda yok iliskiyede beş altı gündur girmedik inşallah sıkıntı yoktur 🙏
deryakadri ilaydaaa25 canım bende de durum aynı sizinki ile doktor normal dedi yerleşme kanı kan uyuşmazlık için iğne yapıldı acilde bana dinlen bol su iç ilişki yasak dedi çok şükür yok bi problem şimdik yerleşme kanı hangi renk oluyor
ilaydaaa25 deryakadri kahverengi oluyor diye biliyorum ben. Benim bir daha gelmedi geçti demek ki riskli bişey yok yarında gelmezse mesaj aticam doktoruma
deryakadri ilaydaaa25 anladım teşekkür ederim. İnşaallah bi şey yoktur sizin içinde. ben de de 5 gün önce oldu öyle 2-3 damla çok az miktarda (affınıza sığınarak)vajinal akıntılar beraber geldi açık kırmızıydı daha da olmadı çok şükür doktora yazdım da bana gerekli bilgi yazdı içim rahatladı 9+5 🤰🏼 Bende
ilaydaaa25 deryakadri Benimde dünden beri gelmedi canım hiç gitme gereği duymadım içim rahatladı çok gelmeyince 😌 Allah bebislerimizi korusun ❤️