Tugbaomerfaruk Hayırlı geceler kızlar 29 haftalık hamileyim grip oldum doktor aferin forte yazdı reçete de son üç ay kullanmayın yazıyor siz ne kullandınız başına gelen var mı yardımcı olur musunuz
Mgokkilicc Tugbaomerfaruk bende 17 haftalık hamileyim da grip oldum ama doktora bile gitmedim evde kuşburnu limonlu sular falan içiyorum bilmiyorum ilaçta kullanmak istemedim sizde öyle şeyler deneyin isterseniz çok geçmiş olsun
Gebekadin Tugbaomerfaruk bende 38 haftalik gebeyim yarin dogumum var 1 hafta once grip oldum hastaneye fln gitmedim arada agrilarim gecsin diye parol iciyordum tarhana corbasi limonlu cay fln tukettim kendimi terlettim 4,5 gune toparliyorsun sicak şeyler ye ic
Mzgnormann Tugbaomerfaruk bende 29 haftalığım 3 günde geçti gribim acile gittim parol serum yaptılar sonra k.b.b gittim burnum için bi sprey verdi rahatlaması için evde meyve yedim bol bol ve sıcak süt içtim ballı geçti hemen şimdi çok iyiyim
Merveserra Tugbaomerfaruk içmediyseniz lütfen içmeyin bende grip oldum 3 gün önce doktor aferin forte yazdı eşim eczaneye gitti tanıdık eczacı sakın almayın doktor neden bu ilacı yazmış anlamadım demiş ve kesinlikle almamasını söylemiş eşime bende evde dinlendim kuş burnu bilmem ne hafifledi çok şükür en kısa zamanda iyileşirsiniz inşallah ❤️
Mgokkilicc Tugbaomerfaruk umarım geçer biran önce çok zor hamileyken grip olmak ilaç içmeye de korkuyoruz 🤲
Tugbaomerfaruk Merveserra bende bi defa içtim içecektim şimdi yorumunuzu gördüm içmem çok teşekkür ederim önerdiği başka ilaç olmuş mu acaba a