Yeni1anne Kızlar 18 haftalık hamileyim karnımın alt kısmında bı baskı var sizce normal mi bı kaç gündür böyle oldu oturup kalkarken zorlanıyorum artık
Dilek0809 Yeni1anne bebeğin başı olabilir canım iki kere yaşadım ikisinde de bebeğin başı rahim ağzındaydı
Esmer_ Yeni1anne bende 18 haftalığım en son kontrolümde kasıklarda bebek ondan dedi doktorum ama bir sıkıntı olmadığını söyledi rahim ağzı dar olursa kanama olursa sıkıntı dedi erken doğum belirtisimi dediim hayır dedi
irorkay Yeni1anne o normal canım ya. Bebek bu haftalarda pozisyon değiştirirmiş hep. Ondam kaynaklıdır
Dilek0809 Yeni1anne benim de ilk hamileliğim hayır sürekli yer değiştiriyor şimdi de ayakları aşağıda
Yeni1anne Deletedmom_5 Ya aslında baskıdan ziyade karnım böyle geriliyo sanki tam da tarif edemiyorum açıkçası
Yeni1anne Esmer_ Aynen kasıklarda hissedebiliyorum zaten acaba karnım büyüdüğü için öyle oluyor onuda bilmiyorum
Deletedmom_5 Yeni1anne bu haftadan sonra karnınız inanılmaz hızlı büyüyo belkide onun verdiği bir rahatsızlıktır