[silindi] 10 gün önce çatlatma iğnesi oldum bugün test yaptım çok silik ama görünüyor o şekilde çıktı bende sürekli görüyorum çamaşır suyu ile hamilelik testi diye denedim çamaşır suyu köpürdü inansammi inanmasammi bilemedim daha önce böyle öğrenen var mı 😂
Denizyildizii [silindi] beklemek çok zor gerçekten seni çok iyi anlıyorum😊ama sabredip tahlil gününü bekle çünkü kullandiğin ilaçlar bu testleri etkiliyor yokken var varken yok çıkabiliyor.
ayset73 [silindi] benim adetime 9 gun var Bugun test yaptim negatifti tekrardan ne zaman yapayim belirtilerim var cunku idrarda cikmamasi normalmi
orkidehaniimm [silindi] iğnenin etkisi geçmemiş olabilir canımm 14 günden sonra tekrar dene ve bence direk kan tahlili yaptır çamaşır suyuymuş vs o tür testlere de inanmamanı öneririm😂 inşallah bu güzel duyguyu yaşarsın😍🥰
Yenibirannee [silindi] hahaha bennnn 😂😂 benimde kabarmisti sonra test yaptim ve suan 18 haftaligim 😂😂😂
[silindi] Denizyildizii aynen canım hiç sabredemiyorum bi an önce sonucu ogrenmek istiyorum e senedir uğraşıyorum ne zor bi durummus
Denizyildizii [silindi] benimde tüp bebek inan benimki daha zordu. Ama sabrettim doktorun dediği tarihe kadar hiç test yapmadım. Çokşükür pozitif😊inşallah seninde pozitiftir. Ayrıca şimdi test yaptırıyorsun diyelimki pozitif doktor 10 15 gün sonra gel bakalım diyor kese varmı bide onu bekliyorsun acaba varmı yok mu sonra kalp atışı varmı diye çağırıyor bide onu bekliyorsun.😂Yani sabretmeye alışmam lazım
[silindi] ayset73 benim 10. Gün ama çok silik şekilde gördüm paylaştım hatta postlarima bakarsan görürsün canım ama iğnenin etkisi de olabilir hiç bilmiyorum
[silindi] Denizyildizii o dedigin bende hiç yok işte canım 😂bende yaşadım bi hamilelik ama boş gebelikti kalp.atisi bekledim bebeği görmeyi bekledim çok ağladım çok uzun zamandır uğraşıyorum artık biseyler olsun istiyorum ondan hiç sabrım kalmadi
Denizyildizii [silindi] haklısın Allah bir daha yaşatmasın. Ayrıca ben o çamaşır suyu testini bi kere eşimde denedim onunda kabardı😂😂 dedim gözün aydın😂
[silindi] Denizyildizii onda da mı köpürdü iyi ondan da olduk çok kişide olumlu olmuş sevindiydim de bilemedim şimdi 😂😂😂😂