Htc_yldr2728 Merhaba arkadaşlar 32 haftalik hamileyim bebegin esi asagida olduğunu söyledi doktor sezeryan doğum yapacağımı söyledi kesin mi dedim kesin dedi doktor benim gibi olanlar var mı beni araştırma hastanesine sevk etmişlerdi bu durumdan dolayı oda aynı şeyi söyledi ozel hastaneler böyle olanların doğumunu yapmiyormus diye birsey duydum bilgisi olan var mı acaba lütfen yardımcı olur musunuz?😔
Htc_yldr2728 mucizemmmmmmmm devlette yapıyor ben özeli bilmiyordum yapıyorlar mı diye tesekkur ederim canm🤗
Peraaaa İleri derecede ise özeller yapmıyor cnm, rahime yapışıksa.. Yada rahime ckk yakınsa Ama ileri derece değilse özeller yapıyor merak etme.. Dr aana bişey demediiine göre, ileri derece değik, hftanda 32 olmuş zaten