abdullahkbra0507 öncelikle çok geçmiş olsun bende hamileliğimin başından beri bel ağrısı yaşıyorum ilk başlarda bir kere bardak çektirmiştim ama sakıncalı dediler yakı da vurmadım sakıncalı olduğunu söylüyorlar doktor da ilaç yazmadı dinlenince geçiyor benim kendinizi yormamaya çalışın