dthealthy Nbiye kekik suyunu ılık bir şekilde gargara yap enfeksiyonunu alır geçmezse antibiyotik kullanman gerekebilir
Goncagul27 Nbiye 15 haftalıkken benim de dişim ağrıyordu ne yaptıysam geçmedi karanfil tuzlu su hiçbiri fayda etmiyor diş doktorundan raporu aldım dişime dolgu yaptırdım çok rahatladım 15 haftadan sonra tedavi uygulanıyor bence dişçiye git