-ozlem Selam kızlar 40+1 olduk birden belime giren ağrı vardı bi 20 dk sonra bi karın ağrısı oldu wc girdim ishal olmuşum karında sertlik var acaba bunlar doğum belirtisimi bilgisi olan yazabilirmi yarın kontrolüm var
0Cerenk -ozlem benim belden sancılarım vardı canım önce, sonrada hafif hafif karından kasılmalarım vardı az az, karnım da sertti, ishal yaşamadım ama o da bir belirti, hadi hayırlısıyla gelsin miniğin inşallah💜
-ozlem Emel38 gercektenmi hadii inşallah 🤲 kendi sancılarımla gelsin yoksa c.tesi yatış vercekti doktorum