Yelizr1 benim doktorum şehir dışında. doktorum gün içinde ayaktayken belki hareketlerini hissetmezsin ama yemek yedin yda yattın yada tatlı yedin ve uzandın 2 saat hiç hareket etmiyorsa bana gelmek için hiç çabalama en yakında ki sağlık kuruluşunun acilinde baktır sonrada bana haber ver dedi. Bebek hareketlerini senden başka kimse hissedemez. Sen tetikte olmalısın dedi. Aslında şuan bile gitseniz olur. Ben bazen tereddüt yaşıyorum acaba hareket ettimi diye. Elimde ne iş olursa olsun bırakıp hemen 1 küp şeker atıyorum ağzıma ve soluma uzanıyorum. Hareket edince rahatlayıp işime devam.