Pekinseyma Kızlar bugün hastaneye gittim 38+1 im haftaya Çarşamba günü verdi korkuyorum ozamana kadar sancım olur diye devlette Sezaryen günü alan varmı 39. Hafta çok geç diilmi
Ozgull Pekinseyma Hayır değil ne kadar durursa o kadar iyi bebek için bende özele gidiyorum 39+1 de yarın giricem doğuma
AlinaET Pekinseyma benimde 39.haftaya planlı sezaryenim var, doktor en uygun zaman olduğunu söyledi inşallah vaktinde sağlıkla alırız kucağımıza♥️♥️
Balmm11 Pekinseyma Benim de aynı güne verildi sanki daha erken olacakmış gibime geliyor 🙄 Haftamız günümüz aynı
Pekinseyma Balmm11 iki yaşında kızım var sezaryan doğum yapmıştım sanki sancım gelicek yetisemiycem normal doğum yapıcam diye korkuyorum
Mlk84 39 geç değil ne kadar durursa o kadar kar bebek için 😉 benim de 39. Haftada alacak doktorum ama tabi hanım kızımız beklerse 🤲🏻