36+6 ve hala dogum ıcın Bı hastane bulamadım..1.evladım sezeryan bu da mecburi sezeryan..bursadayım,kesteldeyım ama devlet hastanesine muayene için bile randevu alamıyorum,doruk Yıldırım da pek ıcıme sınmedı,bursadaki arkadaşlar fıuatlarıyla dogum yapacağınız hastaneyi yazar mısınız?