Merhabalar Bugun karşılastıgım olay hakkında kendimi çok kotu hissettim Ve sizinle paylaşmak isterim. Kendinizi ihmal etmeyin Ben 1 ayım bitince kontrole oyle giderim hep diyodum neyse Bugun sabah erkenden kalktım ne zamandır gormemişim dur bi gidim goruyom bebişimi dedim doktor odasına girmemle kadın cagızla karşılıklı oturuyoduk cokta guzel bi bayadı kaynanamla birlikte çıkmıştık kaynanam çok dikkat eder insanlara bi sorun var dedü bayanda baya sararmıştu yuzu dedi bende ustune durmadım bayan bnden once doktorun yanına gitti o tam çıkarken ben girdim ve 12 haftalık ama bebeginin kalbinin durdugunu dedi doktor cok uzuldum kadında baya yuzu duşmustu eşide dısardan yanına geldi doktır pat diye kalbi durmus dedi adam sok sesi çıkmadı doktor dedi eşiniz bahsetti 2 tane önceden düşük yapmış tahlıl faln verin dedi gonderdi o kadar uzuldum anlatamam siz siz olun bugun yarn yapmayın üstünde durun doktor ne zmn gel dese o zmn gidin kendinizi ihmal etmeyin ve anlayıslı doktorlarla muhattap olun