Hanımlar 7+3um . Akıntım ara ara oluyordu ama dünden beri rengi yeşilimsi hafif sarımsı normalmi bol su içiyorum dün çok icemedim sadece kaşıntı yanma vs yok .bide böbrek kum sokuyordum doktor olabilir önemli değil demişti sizlerd hamilelik basind ayasyaan oldumu lütfen cevaplayın 💐😣