Elifmams Merhaba arkadaşlar malatyada doğum yapacağım ailemin yanında normalde başka şehirde yaşıyorum özel devlet önereceğiniz hastane doktor varmıdır. Devlette olmayı düşünüyorum daha çok ama emin olamadim kimler nereden memnun kaldılar acaba ???
Ogi8 Elifmams özeller de çok da özel hastane mantığı yok burada ama özelde olsun derseniz gözde de Emrullah ali pekince olabilir devlette derseniz Mehmet Murat engin hoca iyi diye biliyorum
Aysenur61 Elifmams ben mehmet murat altındağa gıdıyorum devlette iyi bir doktor ama normal doğumsa zaten doğuma gelmıyor sezeryansa gelir iyi dıyorlar canım özellerdede gozdede sevılay duydum bı akrabamız doğum yaptı iyi dedi.
Yigitkeriminannesi Elifmams ben parkhospitalde Zehra kuzu ya gidiyorum aşırı memnunum kuzenim de bu doktora gidip doğum yapmıştı.baska bir arkadasim zercan kali’ ya gidiyor o da çok memnun. Durumunuz el veriyorsa bence bu koronali günlerde devlet hastanesini düşünmeyin derim
Elifmams Ogi8 yaşadığım yerde de herkes özele gidiyor ama dediğin gibi canım malatyada pek özel şeyi yok. Bende hiç bilmiyorum büyük ihtimalle bende devlete giderim..
Zehcev Malatya’da doğum yapmadım ama doktorum oraya gitti . Ali Kemal İlhan devlet Hastanesi’nde diye biliyorum. İstersen araştır . Birinci gebeliğimde çok memnun kaldım Allah ondan bin kat razı olsun . Şimdi öyle bir doktor bulamiyorum
Mvi Yigitkeriminannesi zercan hiç tavsiye etmiyorum değiştirdim üç kere gitmeme rağmen tanımıyordu tüpbebeğe odaklı iki dk süren muayenesi bi dr su an Nuriye hnm ile devam ediyorum bi kaç dra daha gittim öyle karar verdim.
Bim Elifmams elif hanım devletde mesela turgut özal araştırmada doğum yapanların yanına refakatçi alıyorlar mi …bilginiz var mi…ilk gebelik benim yardıma ihtiyacımz olacktr
Elifmams Bim herhangi bir fikrim yok bence doğum seklinizede bağlı olabilir diyecegimde bazen hastanelerin işi hiç belli olmuyor