Ygmrakts Selam hamileler, benim için en önemli konulardan biri kişisel bakım. Hamilelikte ağda yaptıran var mı ? Veya nasıl bir yol izliyorsunuz. Hamilelikte daha hassas olduğumuz için gitmeye korkuyorum ağda merkezine
Merve3855 Ygmrakts ben ağda yaptırıyorum ağrısı biraz fazla oluyo ama kısiden kişiye değişir benim aci eşiğim çok düşük 😂 ama ben dayaniyorum
Busra34ybg Ygmrakts ben kendim halleşiyorum zorda olsa hijyen açısından suan çok güvenemiyorum gebe kaldığımdam beri kuaföre bile gitmedim kendim yapıyorum cilt bakımı kaş bıyık riske atmak istemedim hiç
Hafise Ygmrakts agdaya gdiyorum aksine acı eşiğin yükselmiş bende herşey ters işliyo tüylerimde agırdab agırdab cıkıyo 😁
Bubuseli Ygmrakts Agdayi kendim yapıyordum bikini bölgemde ama smdi eğilip yapamıyorum jiletle anca maalesefki 🥺🤦
Ygmrakts Bende çok korkuyorum ağrı eşiğim öyle düşük değildir ama hijyen açısından da güvenemiyorum söylediğiniz gibi jilet de çok yoruyor insanı iki günde bir
Candice07 Ygmrakts 29. Haftamda kendim yaptım. 34. Haftamda kontrole gidecegim için kuaföre gittim. Simdi 37.haftandayım.ptesi kontrolum var, tekrar gitmeyi düsünüyorum agdaya belki alttan muayene olabilirim diye.
DenizCifci Ygmrakts 28+4 haftalık hamileyim eskiden kendim yapıyordum ama göbeğim büyüdükçe afedersin göremez oldum aşağıyı ve artık ağdaya gidiyorum biraz acıyor ama dayanıyorsun 5 dakikada bitiyor ☺️
Burcuckmk Ygmrakts ben ağda yaptırıyorum canim ayda bir yetiyor bana cokta rahat oluyor evet cilt biraz hassas oluyor gebelik ilerledikce ama 10 dk dayanılır bence