Kbryagci38 Hfs_1907 benim başından beri dönük canım . 33 haftadayım kafası aşağıda . Ama normalde de 30 haftadan sonra dönermiş bebekler . Benimde çok baskı yapıyor . Üsttende ayaklarıyla mideme vuruyo .
Pemberuyam_ Hfs_1907 33+5 de gittiğimde baş aşağı dönmüş doğum pozisyonunu almış dedi doktor. Son zamanlarda yürümekte zorlanıyorum başı aşağıda olduğu icin muhtemelen .
lifeofmybaby Hfs_1907 ben 31+5 haftalığım. Aşırı baskı var mesanede bir yudum su içsem wcye koşuyorum hemen çok fazla tuvaletim geliyor baskıdan dolayı. Kaburgayada baskı yapıyor sıpa😄 canları sağolsun 💕
Hfs_1907 Kbryagci38 doktor ayakta fazla kalma falan dedi mi Erken doğum riski olmaz demi böyle baskıdan falan?
Kbryagci38 Tubi55 yani 25 26 haftalarda bile hep baş aşağıydı en son 32 de gittim başı aşağıdaydı yine bidaha yer değiştirmez dedi . Ama evet çok baskı yapıyor kasıklarıma
Tubi55 Kbryagci38 benimde 27 den beri öyle baş aşağı ama 30 olcam iki gün sonra dayanamıyorum aşağıya çok baskı yapıyor vc ye zor cıkıyrm 😔
ikiponcik_annesi Bende 31 haftalığım popo geliş olduğu için aşağı çok baskı yapıyo olabilir dedi doktor o nasıl olcak 😁 geceleri tuvalete oturduğum zaman aşağıya çok baskı yapiyo bebiş 🥴
kucuktosbik27 ikiponcik_annesi o baş aşağı oluncada öyle😅 hani diyolarya çocuk doğunca tuvalette bile rahat bırakmıyo diye ben her seferinde tuvalette diyorum kızım sen şimdiden başladın tuvaletini yaparken aşağıya vuruyor habire 😂 bazen bu canımı sıkıyor 5 aydır kabızlıkla boğuşuyorum zaten😅
Ylzozprn 31 hafta benim bebişimde çok yukarıda nefes almakta zorlanıyorum yemeği çok kaçırınca göğsümün altında hep haraketleri kızlar aşağıda olur diyorlar genelde ama öyle değil bizde durumlar🙃
Hfs_1907 Cidemkisa soru tarzında mı sordunuz anlamadım:) Yani mesaneye baskı olduğundan hep küçük tuvalete sıkışık gibi rahatsız edici Bi baskı oluyor
Lokumcuk Hfs_1907 29-33 arası o sekildeydi hatta doktor bası cok asagıda dedi aşırı baskı vardı ama 33 haftada tekrar makat geliş oldu bebişim. Baskı azaldı tabiki 36 ya kadar Bi ihtimal tekrar dönebilir dedi. Şu sıralar hıçkırıgını yine asagı larda hissediyorum 35 oldum