Merhaba arkadaslar esenyurt avcılar cıvarında gidipte memnun kaldıgınız fıyatı uygun hastane ve doktor oneriniz var mı? Elitiuma gidiyorum 80 tl muayne ücreti veriyoruz ama 3 dk bıle bakmadıgı halde cımbızla laf alıyoruz agzından doktorun memnun kalmadıgım ıcın daha gebeliğimin basındayken sureklı gıdebilecegım bır hastane arıyorum o yuzden 🙏 bilenler yorum yaparsa cok memnun olurum teşekkürler simdiden 🥰