bukabu Kızlar ne düşünüyorsunuzz ? 38+6 tarihi sezaryen icin geç mi ilk gebeliğim bir belirti yok henüz 38+1 iz cinsiyet erkek🙏🏻
Gezmis bukabu bende normal bekledim gelmedi 40+1 de sezeryan oldum iyiki de bekledim emme refleksi falan daha iyi oluşuyor
bukabu Gezmis ay kuzu öyle mi içim rahatladı valllahi doktor 38+6 verdi ama cevredekiler susar mı geç demeye basladılar
Es_eskaya51 bukabu olurmu canim anne karninda bir gun bile cok degerli benimki sezeryan son ana kadar beklemek istiyorum ama tabi doktor ne derde o
Emeltt bukabu agrım olmustu sabah 6 dan snra basladı 8 e kdr bkledm dr yı aradım gel dedı 11 ceyrekte oglm dogdu
Sariovahande Sezeryandan korkuyorum normal doğum istiyorum haftam yaklaştıkça normalden de korkmaya başladım 😂 içimizde büyütemiyor muyuz 😂😂
Aycmmm Doktorlar son ana kadar kalmasi taraftari degil mi? Bildigim kadariyla bebegin icerde gecirecegi bir gun bile onun gelisimi icin daha iyiymis ve kendi gelmesi sezeryan da olsa.
bukabu Es_eskaya51 tabii öyle ama ne biliyim sızıntı seklinde su olur kacırırım sancıyı anlamam riske atarm fln diye korkutoru :(
Es_eskaya51 bukabu merak etme anlamayacak gibi olmaz oyle bir durumda zaten her hafta kontrol oluyor son ayda nst falan 🙂
bukabu Es_eskaya51 sorma en son carsamba kontrol oldum 6 gün sonra dogumda görüşürüz dedi, 6 gün bana geçmez oldu:)
Es_eskaya51 Es_eskaya51 Allahim sag salim kavusmayi nasip etsin yavruna son gunler dinlen bol bol tadini cikar 😉😉😉