Arkadaşlar nst için sizden ekstra ücret alamazlar . Ödediğiniz muayene ücretine dahil olan bir ücrettir . 10 gün kontrol sürenizin dışında tekrar nst çekimine giderseniz muayene bedeli istemeleri yasaldır. Israrla sizden para isterler ise ayrıntılı fatura isteyin….!