Ask13 Kizlar bugün detayliya girdim radyolog baktı sağolsun moralimi alt üst etti plesanta da yaşlılık var diyo ama şu an haftasına göre uyumlu bebek diyo kendi doktoruma daha gözükmedim yarın gidicem ağlaya ağlaya bı hal oldum karın ağrısı mide bulantısı başladı stresten bilgisi olan varsa yardımcı olsun lütfen
Dilek0809 Ask13 kesinlikle başka bir göz daha görmeden böyle kendinizi yıpratmayın inşallah hiçbir sorun olmaz
Dukuko Kendi doktorunun görüşünü almadan kendini üzme bence, ağlamak çözüm getirmez şuan, aksine bebeğine de yansıtıyorsun bu huzurlsuzluğu… Yarın git bi görüş bakalım ne dicek.