Kızlar merhaba yurtdışında yaşıyorum ve ilk muayenemi oldum şuan 5 haftalık bebiş ultrasonla baktı doktor ama dedi ki bebişin alt tarafında bi leke var kanaman oldu mu diye sordu, kanamam da olmamıştı işte olursa da normal ama bi leke var deyince korktum bende siz böyle bir şey yaşadınız mı? Şuan aşırı moralim bozuldu