Haticekskn Kızlar merhaba doğum raporu 37+0 ve 37+6 arasinda mi aliniyor. Yoksa 37+0 da mı alınmak zorunda.
kubra_karatekin Haticekskn 32+0 dan sonra istediğin herhangi bi hafta alabilirsin ama en geç 37+0 da alabilirsin canım 😘