Hazal12 siz ılık bi duşa girin ilk önce eper geçmezse hastanede ebeler aşagıdan bakıyolar açılma var mı diye geçen hafta bana da bakmıştı doktorum sonra nst ye bağladılar sancım çıkmadı ben su kaçırıyorum galiba iç çamaşırım sürekli ıslanıyo demiştim hem açılmam olmadıgını hemde suyumun iyi olduğunu söylemişti enfeksiyon kapmışım