Doktorlar 5 aya kadar istediğin pozisyonda yapabilirsin diyorlar ondan sonra da genellikle Sola yatmayı öneriyorlar çünkü sağ tarafa yatınca bebeğe giden kan kısıtlanıyormuş. Yani sola biraz daha fazla yatmak gerekiyor ben vicdanen yatamıyorum sağa 😊😊😊 hep sol