Ben suan 33 haftamdaym yarn cantamı hazrlıycam nısan sonu mayıs başı dıodum doguma uygulama 10 mayıs gosterıor tabı allah bılır.Kızlar ben hastane cıkısı aldım 5 li onu koyucam kalın ve ınce battanıye koyucam.Bebişin bezini bıtane biberon ıslak mendıl yedek corap eldıven koyarm.Sorum şu 5lı hastane cıkısı yetmez dıye normal ayrı ayrı aldıgım zıbın var yenıdogan degıl bıraz buyuk geleblır ayrı tek alt falanda koyuyum mu fıkır verırmısınız