Hamide_Ahmet Valla ben sabah 4mg alıyordum, 8 saat sonra bi 4 mg daha alıyordum. Çok çok kötü geçiriyordum çünkü. Kendi kendime almadım tabiki doktorum günlük 8mg almamın uygun olduğunu söylemişti. Sabah akşam kullanınca hem gecem hemde günüm iyi geçiyordu.