Benim de tansiyonum 15e çıktı geçen hastane ve doktor kötü birsey söyleyecek korkusundan aşırı panik atak var bende sonra dinlendim ve 13.07 ye düştü doktor yine de yüksek dedi yatırmam lazım seni dedi idrArda protein falan çıkmadı beni de yatırmadı bu şekilde gebelik zehirlenmesi geçirir miyim illa idrArda protein şart mı 36 haftalığım bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim