BiricikGamze Kizlar bugun belim orta yerinden kopcak gibi agrio genital bolgemde sanci var,midem bulaniyo karnimdada hafiften gezinen bi agri var acaba dogummu tecrubeli annele4 yardim bu arada 38+6 yız.
ysfali06 BiricikGamze herkeste doğum belirtisi farklı olabiliyormuş. Mesela benim gündüz belim ağrıyordu. Gece oldu bel ağrısı kesildi karnım ağrıdı kabızlıktan olduğunu sanarak gittim hastaneye lavman falan yapılır diye Bi gittim 6 cm açıklık var dedi. Ama sancıyı böyle tarif etmiyorlar ddm herkeste farklı olabilir dedi. Eğer düzenli geliyorsa ağrınız mutlaka görünün doktora. Düzensizse bile Bi gidin bnce
Umay05 BiricikGamze ay bende 38+5im deli gibi korksam da doğumdan artık gelsin istiyorum ama en ufak bir belirti bile yok🤷♀️ İnşallah bir avazda sağlıkla kucagınıza alırsınızz 🙏🏼 Ben bu haftadan da umudu kestim öylee bekliyorum duramayıp yine yine temizlik yapıyorum hareket olsun diye 😂
BiricikGamze xelifgulxx Nişan su falan yok canim bugun bu belirtiler ile basladim bacaklarom falan bir sizliyorki birde ilk bebegim hic bilmiyorum panikledim dogurcammi ki
BiricikGamze Umay05 Bende yapmayq calisiyodum cok ayakta kalamiyo insan hemen bi yerlerim agrio benim cok zor ya tasimasi🤣aslinda bende hemen dogurmak istiyorum ama cokta korkuyo insan ay allahim yardim et bize