Aysentass ben normal.kontrole gittim doktor hiç alttan muayene etmemişti bende dedimki hiç çatı muayenesi yapılmadı bana 40+2 olmuştum çünkü bir bakalım dedi doktorum baktığında 4 cm acikligim vardı ama ben hissetmiyordum sen nasıl duruyorsun böyle dedi bende birşey yok dedm öğün yatisim yapıldı 5 cmden sonra sancıları hissetmeye başladım öğlen 4 te yatış yaptım sabaha karşı 4.46da doğurdum sunisiz epituralsiz kendi sancimla