afrasil adetin 2. Günü iğneye başladım ben ,6 gün iğne kullandım. Dün çatlama iğnesini vurdum,yarın aşılama olacak. Bu süreçte yumurta takibi için 3 kere hastaneye gittim, işten izin alıp hemen işe döndüğüm zamanlarda oldu. Aşılama da sans normale göre çok az da olsa artar dedi bana doktor …
Karar sizin hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲