Merhaba bayanlar öncelikle hayırlı akşamlar ben 27 haftalık 2. Bebeğime hamileyim İlki 7 sene önce normal olmuştu 39. Haftamda. Aslında başlarda yoktu ama şu son 2 haftadır içimde o kadar bir korku var ki nasıl doğurcam nasıl başarcam diye uykularım bile haram oldu. Tabi Rabbim sağlıkla kavuştursun ama ilk doğumumdan kalan travma dan mıdır nedir bilmem içimden korkuyu atamıyorum ne yapıcam bilmiyorum 😔