Yaya Selam kizlar hamile olupda gogus agrisi yawamayanlar oldumu?ben 11 haftalik hamileyim ta 10 haftasina kadar goguslerim aciyodu wimdi acimiya acaba bebekde bi sorunmu oluwdu?
Nisakrmn3 Yaya benim hiç öyle göğüs ağrım olmadı, bence buna takılıpta kötü enerji yaymayın ne olmuş olabilirki? Zaten bir şey olsa kanama felan olur bel sırt ağrıları mide bulantısı
Ozgnzgn Yaya 35. Haftamdayım sadece gebeliğimin 10.Haftasına kadar fln ağrı hassasiyet yaşadım endişelenmeyin o bi gösterge değil ☺️
Oms Nisakrmn3 canim benim2. Hamileligim ilkinde cok asiri agriyodu, simdiki hamileligimde hic bir belirti yasamadim 35. haftalik olduk yeni yeni basliyo bazi seyler. Hic sknti etme
Yaya Mlk8 benimde bawlardan acidi wimdi acimiyoda.cok kordum.bi onceki hamileliyim kurtajla sonlandida oyuzden cok korkuyorum.😔deli gibi surekli kendimde belirti ariyorum
Mlk8 Yaya cok haklısınız insan hep tedirgin oluyo ama iyi düşünün iyi olsun bebeğinizi sağlıkla kucaginiza alin inşallah 🌸
Yaya Her kese yorumlari icin tewekkur ederim iyiki varsiniz valla bi sorunun oldugunda doktorumdan once siz cvbliyosunuz