Selamlar arkadaşlar, 31+3 günlük hamileyim, dün doktor muayenesinde bebeğin doğum kanalına girdiğini söyledi doktor. Rahim ağzı kapalı ve incelme olmamış, sadece dinlen ve takip edelim dedi. Bu tarz bir durum yaşayan var mı ? Endişeliyimde biraz.. :(