Arkadaşlar 36. Haftama girdim doğuma 27 günüm kaldı ama malesef ki karın kısmında bebeğin 3 hafta geri olduğu söylendi ve buda ya bebeğin karın da ölmesine yada sezaryanla alınmasıyla sonlandıracağı soylendi bu durumda bi fikri olan var mı korkum arttı napcam bilmiyorum.