Sumyyei ben de ekstra birşey yemeyip öncesindeki gibi ekmeksiz, minimum sütlü tatlılı, iki öğünlü beslenme stilime rağmen ilk 3ayda 4kilo aldım, bir de çalışıyordum hareketliydim. Sonrasında iki ay yatış verdi doktor eyvah şişeceğim artık dedim, bir de kayınvalidem bir an ağzımı boş bırakmayıp sürekli besledi o yatış zamanı. Ama tam tersi oldu ve geriye kalan 4,5 ayda ben 2 kilo aldım. Doktorum hamileliğin matematiği yoktur der, cidden öyle