34ilayda55 Nesrincente benim 36 haftaya kadar bi sıkıntım yoktu suyu normaldi 36 dan sonra yavaş yavaş azalmaya başladı o yüzden bekledik bu zamana kadar daha fazla beklemeyelim dedi doktor bu gece suni sancıyla başlatıcak işte doğumu
heyecanli1anne 34ilayda55 Allah yardımcınız olsun, rahat olmaya çalışın, dualar okuyun, bol yuruyun eğilip kalkın sancı anlarında. Sağlıklı ve kolay bir doğum olsun insallah🤗