Rukiye2 İlk gebeliğimde 36 hafta sonunda sezeryanla ölü doğum yaptım🥺Rabbim çok büyük ki şimdi yine hamileyim aynı şeyleri yasmaktan yine çok korkuyorum inslah sagliklica kucağımıza alırız dua edin Cook🤲🏻🤲🏻
Gkcgkc Rukiye2 geçmiş olsun inş sağlıkla gelir bebeğiniz. Yanlış anlamazsanız niye ölmüş bebeğiniz :(
nurbebek01 Inşallah canım benimde ilk gebeligimde kalbi durmuştu 9 haftalikken kürtaj oldum çok şükür yine hamileyim bende çok korkuyorum inşallah sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza alırız canm
Rukiye2 Gkcgkc bı gece önce hareketleri vardı tekmeliyodu bı gün geçti gece 2 gibi hiç hareket etmediğini hissettim hemen doktora gittik ama öldünu öğrendik doğuma 20 günüm kalmıştı bı sebebp göstermediler bana