Beyza070707 canım benimde 22. Hafta yüksek çıktı hemen diyete başladım 24. Haftada yüklemede çok yüksek çıktı, 28. Haftada diyet sayesinde düzelmişti, şuan 32. Haftadayım hala suyu normal çok şükür ama diyete devam🤷🏻♀️ Bu arada benim su fazlalığı dışında belirtim yoktu 22. Haftaya kadar 1 kilo almıştım şimdi 32 toplam 2 kilo aldım hamile olduğum anlaşılmıyor bile sizde diyete başlayınca kilo almıcaksınız zaten hem sizin için hem bebek için daha iyi olucak. Geç saatlerde meyve yemeyin pirinç, karbonhidrat, tatlı, şeker tüketmeyin. Herşey yoluna girer🥰